Länge leve du min vän, du som alltid följt mig hem, nykter eller alldeles för full

Idag fyller min bästa, finaste särbo-vän 18 år. Emma är så himla bra på många sätt. Vi har en fantastisk förmåga att förstå varandra genom bara blickar, på en telepatisk nivå. Vi har på sistone växt ihop litegrann och börjat avsluta varandras meningar. Emma är ungefär lika knäpp som jag, vilket är alldeles strålande på festivaler och fester, och hon är också väldigt bra på att ta hand om mig när jag är i behov av det. Hon är helt enkelt den som känner mig bäst och vet mest om mig, och herregud vad jag tycker mycket om dig, Emma! Ha världens bästa födelsedag. I focking love you (som Cook skulle ha sagt) <3
vardag | |
#1 - - emma:

ah, några av mina skönaste stunder fångade på bild. fy vad glad jag blev av det här, hur fint och klockrent som helst, i focking love you too. bästa vän <3

Upp