en summering av min otroligt spännande, händelserika helg

Har haft den kanske mest händelselösa helgen någonsin. Här följer en lista på saker som jag gjort:
Ätit
Sovit
Knarkat penicillin
Inhalerat en medicin mot hosta (vars eventuella biverkningar kunde vara hosta, feber, huvudvärk, yrsel, darrningar, trötthet, hjärtklappning och andnöd. Hur tänkte dom där? Eftersom att jag mådde 10 gånger sämre efter inhalationen har jag inte vågat mig på den igen).
Sytt till projektarbetet (litegrann, men begått ett så ogenomtänkt misstag att jag blev opepp)
Planerat att gå på fest, som sen blev inställd
Tittat på en fruktansvärd deckare
Pluggat franska
Sovit
Ätit kakor
Alltså, roligare kan man ha det. Nästa stora mission i mitt liv är att bli frisk. För detta håller ju inte längre.
Nu ska jag fortsätta mitt inspirationslösa och låtsasproduktiva liv med att titta på snyggaste serien Pan Am. Hejdå.
tumblr
sammanställningar | |
Upp