lite text och lite mat

Som vanligt händer allt på samma gång och som vanligt är jag sämst på detta forum. Ska eventuellt bli bättre.
Hur som helst - förra veckan var dagen jag längtat efter, förberedit mig för och fasat för sedan september. Modevisningsdagen. Jag och 8 andra tjejer i min klassa hade som projektarbete att sy varsin kollektion och visa upp den på tre modevisningar på vår skola. Det var stressigt, otroligt mycket att tänka på och jag sov knappt på några nätter däromkring, men så var det så himla, himla roligt också. Här kan ni gå in och kolla på vad jag sydde, och väldigt gärna köpa om ni skulle vilja :)
Några dagar senare var det dags för mig att flytta! (wihooo!!!) Sen jag blev av med min lägenhet har jag haft ett litet, ganska äckligt rum utan värme, men sen fick jag tag på en finfin liten etta i samma kvarter som ungefär alla mina kompisar. Bästa. Så nu trivs jag igen, och när det är lite mer ordning här tänkte jag visa hur den ser ut.
Nu: några bilder.
Min frukost igår som jag åt vid mitt matbord (!). Hade inget matbord innan, så det är lite lyx.
Innan jag gick till skolan igår. Hej hej. Och så sju bananlådor i hallen där ja.
Emma och Henrietta hälsade på, och jag bjöd på hemgjorda snickers, vindruvor och hallon.
Planerade frukost...
Och idag kom de över på frukost! Himla mysig grej när man ändå har sovmorgon.
Så ja, det jag har gjort på sista tiden är tydligen att äta. Fint det.
vardag | |
Upp