fredagsutgång

Från i fredags, när vi förfestade med vin och ölspel hemma hos mig innan vi gick till deluxe. Satt på altanen där i flera timmar, pratade om pojkar och framtiden, kramades och konstaterade att jag kommer sakna alla de där så himla mycket när jag flyttar om en vecka, blev raggad på av en 60-årig farbror, dansade (men inte med farbrodern), MISSADE sorgligt nog när en kompis slog pannan blodig då han fick ett skrattanfall och skulle slå huvudet mot bordet, men landade med pannan i ölglaset, men såg honom sitta skamsen med is mot huvudet, smakade på hundrakronorsdrinkar men drack femtiokronorscider, tappade bort alla jag kom dit med, väntade en halv evighet på en kompis som aldrig blev klar, fick följe hem av två pojkar jag känner, och blev väckt av telefonen 7 gånger under natten. 
festligheter | |
Upp