en lista.

Vad har du på dig?
Fortfarande pyjamas, och raggsockar.

Hur mår du?
Lite förkyld (standard), annars bra.

Vad önskar du att du hade just nu?
En vettig inkomst. Saknar så att jobba och tjäna pengar!

Vad har du ätit idag?
Knäckemacka med ägg och kaviar, en apelsin och ett glas mjölk. 

Vad ska du göra imorgon?
Då är jag ledig, precis som idag. Tänkte ägna dessa två dagarna åt att städa lägenheten som är KAOS just nu, sy färdigt nån klänning, packa och fixa de sista julklapparna.

Och på fredag?
Avklara fem högskolepoäng med en redovisning, fira att den är över/att det är jullov/att csn-pengarna kommer med Tova genom att äta fancy lunch någonstans, sen ska jag åka hem!!! Längtar så mycket nu.

Vem saknar du?
Nio tjejer i Växjö, två tjejer i Oslo, en tjej i Älmhult, familjen och vovven.

Senaste köp?
Köpte mjölk, apelsiner och creme fraiche på Ica igår. Så himla tråkigt köp.

Vad skrattade du senast åt?
Vet inte, hade en så dålig dag igår så då skrattade jag nog inte alls. Kanske åt lilla årskrönikan i måndags kväll?
 
Vem sov du med senast?
Maja och Emma när vi var i Göteborg för nån vecka sen.

Vad läser du just nu?
Ingenting. Borde läsa kurslitteraturen, men inte ens det. 

Senast sedda film?
J'ai tué ma mère. Väldigt fransk, ganska bra.

Vilken svordom använder du mest?
Fan helvete jävlar.

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma
 
 
Vilken är din favoritfrukt?
Gillar de flesta, men en bra mango är svårslaget.

Vad är du rädd för?
Att gå hem själv på fredags och lördagsnätterna.
 
Blir du lätt svartsjuk?
Inte direkt

Din favoritkaraktär ur en serie?
Effy i Skins är ju rätt störig, men gillar henne ändå.

Vem skrev senast åt dig i facebookchatten?
Tjejerna i klassen jag gör ett grupparbete med
 
Vilket språk hade du velat lära dig?
Flytande, perfekt franska! Så himla vackert. Känns dock som att jag redan tappat all franska jag lärt mig under de sex år jag läste det...

Vart vill du åka just nu?
Hem. 

Vad önskar du dig i julklapp?
Pengar så att jag kan köpa mig en dator som kanske har en batteritid på mer än 30 sekunder och sådär.
sammanställningar | |
#1 - - emma:

fin lista! gillar all läsa sådana här! saknar dig så himla mycket <3/tjej i Älmhult

Upp