siesta-kameran 2012

Jag framkallade ju som sagt två engångskameror för nån vecka sen, och idag tycker jag att vi tittar på bilderna från den ena, den som jag hade med mig på siesta-festivalen. Kameran blev fuktskadad och trasig, blixten slutade fungera och den föll isär, men det blev några bra bilder i alla fall.
 
Jag, Henrietta och Olivia på väg till nån spelning skulle jag tro. Vi köpte rosa plastglas och en saftbringare på Ica i hässleholm, sen blandade vi tre olika sorters vin med lite läsk och juice och kanske nåt annat, och sen bar vi omkring på kannan och fördelade drycken jämnt. Det smakade oftast vidrigt, men det var roligare än man kan tro, så vi fortsatte med detta hela festivalen.
 
Festivalområdet sista dagen tror jag. Oerhört äckligt, och en väldigt blåsig dag så tältet åkte omkring här och var.
 
Eventuellt Rebecka och Fiona, eller kanske något annat band.
 
Fina, fina kompisar <3
 
Här hade blixten dött, och vi hade tälthäng, diskuterade jämlikhet och politik, fick höra om systembolagets historia, och tog passion for fashion-bilder. 
 
Fortfarande rosa glas i händerna, hehe.
 
Fredrik, Martin och Didde. Och Herman, ju.
 
Alltså, ni ser ju, vi släppte inte taget. Knäppt egentligen, men kul, ni fattar inte innan ni testar. Här har vi Henrietta, Olivia och Shappe.
 
Albin Gromer, så himla fin och bra!
 
Alltså, åh, tycker så mycket om er! Och den var den alldeles väldigt underbart fina festivalen. 
 
 
 
 
festligheter | |
Upp