peppen

Denna veckan har jag hängt i trädgårdar, ätit jordgubbar, fått några fräknar, firat mamma, ätit tårta, nästan gått på vernissage (men så var den stängd) och lite sådär. Nästan allt i skolan är klart nu, så jag glider mest omkring. Och syr. För om mindre än två veckor är det bal och klänningen är inte klar, och ofattbart snart är det student (!!!) och jag har ingen klänning, så igår flängde jag till malmö och försökte hitta lite tyg. Hittade inget klockrent, men köpte lite vitt att ha som back-up, ifall jag inte får tag i nåt roligare.
Annars dricker jag mest ingefärste hela dagarna, för jag har fått ont i halsen och det får inte hända just nu, för jag har bästa veckan framför mig. På tisdag är det nämligen pubrunda och sen blir det siesta! Och just nu kollar jag väderprognosen ungefär en gång i timmen, och det ser så himla regnigt ut. Orkar inte. Men, jag fixade ju Emmaboda förra året, och regnigare kan det nog inte bli. Är så himla pepp så jag står inte ut!
Emmaboda 2011
vardag | |
Upp