3011

Hallå kära vänner, eller vilka det nu är som läser det här. De två senaste dagarna och nätterna har varit så himla värdelösa, har legat sömnlös på grund av fruktansvärd magsmärta, gråtit utav trötthet/smärta/ångest, ringt runt till alla vårdcentraler i borås utan att få en tid någonstans, bara fått tipset att du kanske ska utesluta laktos från din kost? Sen kom jag hur som helst till jourcentralen, där jag fick vänta i drygt en timme och sen ta en massa prover och blabla.
Sen släppte det. Vet inte vad det var. Är bara glad att det försvann. 
Hur som helst, imorgon är det lördag och då kommer Maja, Emma och Henrietta till göteborg för att gå runt i stan och besöka lisebergs julmarknad. Tror jag hade dött om jag fortfarande hade varit sjuk, för jag har sett fram emot detta så länge nu. Ska bli världens mysigaste att träffa dom.
vardag | |
#1 - - Majzan:

Jag läser!!!!! men tycker alla mina bloggvänner är lite halvdåliga på att uppdatera!! bättring säger majsan.. längtar tills imorgon <333333333

Upp