jag har aldrig haft kul någon vinter, sedan jag var tolv, tretton år

Hatar att jag blir så himla höstdeppig. Emma var här för några dagar sen, och det var så himla mysigt och jag sa till henne att denna hösten ska jag verkligen, verkligen anstränga mig för att inte bli så jäkla nere. Så jag tänder ljus och rökelse, lagar god mat och har saker att se fram emot, för jag hörde att man ska göra så. Men det spelar ingen roll hur många värmeljus jag än tänder, för när det började snöa i förrrgår ville jag ändå bara lägga mig i fosterställning under en hög med varma täcken och stanna där tills det blir vår igen. Vill bara gråta när jag tänker på att det är dags att ställa om klockan till vintertid. Allt som är jobbigt blir 17 gånger värre för mig när det är kallt och mörkt. Hatar att detta landet har vinter 6 månader om året. 
vardag | |
#1 - - johanna:

åh känner exakt samma!!!!!! hatarhatarhatarhatarhatar detta. (men på fredag ses vi och är så pepp!!!!!)

Upp