back in borran

Nu har jag varit hemma i Älmhult och Växjö, och kommit tillbaka till Borås igen. Ägnade halva fredagskvällen liggande på golvet med Lassie, aldrig någonsin har någon blivit så glad att se mig som han blev. Sen har jag också varit på second hand och köpt kjolar och en jacka för nästan inga pengar alls, åkt för att äta sconesbuffé med Emma, Fanny och Angelica, men så var den så hemsk dålig att vi åkte därifrån och åt pizza på Verona istället. Fikade i flera timmar med en annan Emma och tog igen massa förlorad tid och pratade om allt som hänt sen sist, vilket var typ en månad sen. Blir så när båda flyttar och man plötsligt bor jättelångt ifrån varandra. Sen firade jag pappas födelsedag, åt tårta och räkor och drack vin. Och så har jag väl pluggat alldeles för lite antar jag, men ja. Nu är jag tillbaka här igen i alla fall, även om det bara är för en liten stund. Åker nog hem snart igen. Har så väldigt lite föreläsningar, så jag kan ju lika gärna plugga hemma, och passa på att få lite mat och träffa lite kompisar och få lite hundpussar.
 
På väg hit, när tåget fastnade nånstans mitt i ingenstans en stund. 
vardag | |
#1 - - henrietta:

åh så fin helg och fin hund och fina vänner och fin bild och allt! PUSS

#2 - - emma:

hehe, borran låter knasigt tycker jag. brb borran typ! men åh så bra det känns att vi ska få dansa ihop om bara någon helg igen, då kommer allt vara precis som det ska <3

Upp