dag/kväll/natt/morgon

 
I lördags åkte Emma och jag till Göteborg, tog vagnen till Slottsskogen, köpte tygpåsar, picknickade, solade,  köade, drack vin, visade upp biljetter, sprang in på området, tog en cider, och ställde oss i folkhavet. Och sen kom Håkan fram och bjöd på en fantastisk konsert, bästa någonsin skulle jag vilja säga. I 2,5 timmar sprang han runt på scenen, sjöng alla låtar man älskar, hade underbara mellansnack, och solen sken och jag ville aldrig att det skulle ta slut. Men det gjorde det ju såklart, och då åkte vi tillbaka in till stan, köpte nattmat och vatten på 7 eleven, och när klockan slog 00.00 attackkramade Emma mig, lyfte upp mig i luften och skrek Grattis grattis, nu är du 20! Och på grund av förkylning och halsont blev det inte jazzhuset den kvällen, men det blev nästan gratis strawberry daiquiri och barhäng i nån timme, innan vi tog bussen till Borås och gick hem i morgonljuset. Så fin dag/kväll/natt/morgon.
festligheter | |
#1 - - emma:

bästabästabästa<3

Upp