emma-fåtölj

För ett tag sen var Henrietta och jag på Holmens marknad. Där hittade Henrietta denna fåtölj som vi båda blev kära i, och som hon bestämde sig för att köpa. Efter lite eftertanke insåg hon att en kanske inte bör prioritera en fåtölj om en ska bo på 16 kvadrat, och det slutade med att jag köpte den istället! Vi kände liksom att vi inte kunde lämna den där.
 
Det var inte alls vad jag tänkt mig den dagen, men förr eller senare hade jag ändå tänkt skaffa en fåtölj, och den här blev ju himla fin i mitt vardagsrum som helt omedvetet fått ett senapsgult tema.
att bo | emma, fåtölj | |
#1 - - Sofie:

Du verkar ha den så fint! Fåtöljen passar jätte bra där! Emma-fåtöljer är så bekväma! De är perfekta att sticka i eftersom de inte har några armstöd i vägen. ;)

Svar: åh tack! ja, de är så himla bra, väldigt nätta men ändå bekväma. hehe, jaa, det är ju helt perfekt!
Josefine Folkesson

Upp