instagram sommaren 14

En sammanfattning över sommaren --> nu kommer här i form av instagrambilder! Är inte världens mest aktiva där, men denna sommaren bestämde jag mig för att bli bättre, och lite bilder har det ändå blivit.
Juni började med att Henrietta övertalade mig att hälsa på henne i Barcelona, där hon var på språkkurs några veckor. Vi bodde på ett hostel med fin balkong och fint golv, och drack rödvin och sangria mest hela veckan.
 
När vi kom hem var det direkt dags för Håkan på Ullevi! Tillsammans med Isabella, Fredrik och Robin. Det var så så bra. Och några dagar senare fyllde jag 21, och mamma hade plockat blommor och satt på mitt köksbord.
 
Jag jobbade ju väldigt lite i somras, och kunde alltså sitta på balkongen med böcker, kaffe och kladdkaka. När det blev midsommar firade jag i Växjö, och Henrietta och jag tog vår midsommar-selfie för tredje året i rad. Kransen hade torkat och min snea tand ser extra sne ut, men är det tradition så är det.
 
En dag spelade jag Maja, Angelica och några till tennis medans jag mest tittade på. En annan dag var jag i Älmhult och blev bjuden på sjukt mycket mat av mamma och pappa. 
 
Till vänster är det godaste jag åt på hela sommaren tror jag, dvs fisksoppa på Hamnkrogen på Liseberg. Sån himla lyxmat. Till höger är Brännö, eller kanske nån annan ö vi åkte förbi på vägen dit.
 
När det var som varmast fungerade nästan bara denna frisyren för att inte bli överhettad. Och så en bild på två mycket goda fläderdrinkar.
Här är lite bilder på mitt hem. Till vänster en dag när jag egentligen inte riktigt orkade lämna sängen, och till höger en bild på min då nya tavla med valar. 
 
I början av Augusti sydde jag den här kjolen, och sen kom Emma och det var dags för Way out West.
 
WOW var alltså det bästa denna sommaren, eller kanske detta året. Lite bilder på festivalsällskapet, från min balkong och från området.
 
Nu kommer vi in på september. Robin flyttade till Eriksberg och jag åt kantarelltoast.
 
Och förra söndagen kom jag med en uppmaning i sista minuten. Sen gjorde Robin och jag sushi i grönt och rosa tema. Hur det sen gick vet vi ju alla, orkar inte ens kommentera. 
 
 
 
sammanställningar, vardag | |
#1 - - Emma:

Vilket mysigt inlägg! <3

Upp