veckans lista

DSC_0065

 

Veckans smink: Exakt samma som vanligt, dvs color correcting creme från Lumene (bäst!), color correcting powder där det behövs, ögonbrynspenna, lite vit ögonskugga, tjock eyeliner, vit vattenlinje, mascara och ett rosa läppstift som rouge (pga för snål för att köpa ett nytt rouge). Neccessären är nysydd och gjord till sybingon. Har gjort en tutorial på den som kommer upp nån gång i veckan :)

 

Veckans frisyr: Har klippt av gardinluggen till pannlugg! Mycket nöjd med detta, bild finns att beskåda nedan. 

 

Veckans film: Tittar så himla sällan på film, men såg att den här som jag länge velat se nu finns på netflix. Tänkte se den ganska snart.

  

DSC_0117

 

Veckans klädsel: Jag har jobbat nästan precis hela veckan, och eftersom att jag jobbar på Lindex är jobb = kläder från lindex. Mycket ovant för en som är van vid att sy allt själv. Men tycker ju att mycket är fint, bland annat kombinationen ovan!

 

Veckans händelse: Har som sagt nästan bara jobbat, men i tisdags hade jag myskväll med Maja och Henrietta, då vi bytte matlådor med varann och bakade cheesecake.

 

Brännö

 

Veckans vill ha: Lite himla sommar tack! 

 

Veckans saknad: Robin som varit i Spanien i snart två veckor. Imorgon kommer han hem <3

 

Veckans tråkigaste: När jag precis skulle ta ut min sjukt goda lasagne med aubergine, zucchini och mozarella ur ugnen, och tappade den :'(((

 

DSC_0053_1

 

Veckans mat: Okej kanske inte mat egentligen men det godaste jag ätit är helt klart cheesecaken.

 

DSC_0072

 

Veckans köp: Utnyttjade personalrabatten och köpte detta sjukt fina underklädesset på Lindex. Högmidjade trosor och behå utan bygel = bäst.

 

 
vardag | |
#1 - - Daisy:

waaahh vilka fina underkläder!!

Svar: jamen visst!!!
Josefine Folkesson

#2 - - ISA:

du var ju superfin i både lugg och lindex-uniform! Himla mycket fint i detta inlägg överlag <3

Svar: tack så mycket!
Josefine Folkesson

#3 - - Emma:

Luggen <3333

Svar: tack! <3
Josefine Folkesson

#4 - - henrietta:

snodde visst denna från dig oops :)))) fin lista! saknar dig!!! <3

Svar: ja bra! saknar dig med <3
Josefine Folkesson

Upp