examen

DSC_0302
I fredags var det min examensdag! Min familj + Robin kom för att fira, och i fredags var vi på examenshögtid i Borås. Där hade jag inte med mig kameran, men när jag kom hem fick jag fina blommor.
  
DSC_0253
Och mamma och pappa dukade upp bubbel. Vädret var så himla fint, så vi kunde sitta på balkongen och dricka detta. 
  
DSC_0260
Sen på kvällen promenerade vi ner till Vasa för att äta. Här har vi hela lilla familjen (förutom Lassie) - mamma, Bella, pappa, Robin, och så Philip som gömde sig bakom pappa så fort kameran kom fram. 
  
DSC_0264
Både idag och i fredags har jag fått presenter. Detta för att jag fyller år på tisdag. I examenspresent fick jag presentkort på Marimekko av familjen, och presentkort på Stoff och Stil från Robin och hans föräldrar. Blev så glad över detta, var inte alls inställd på att få presenter! I födelsedagspresent fick jag ännu mer Marimekko av mina syskon - en plåtburk och servetter. Så fina!
 
DSC_0286Av mamma och pappa fick jag detta tidningsställ från Åhlens, som nu får stå bredvid soffan. Tycker det är så fint att det har samma stil som en stringhylla.
 
DSC_0292
Och så fick jag en vattenkanna, vilket var mycket bra eftersom att djungeln här hemma växer sig större för varje dag. 
 
Så mysigt att ha dom här, och så sjukt att jag är helt klar med min kandidatutbildning. Nu har jag tre veckors sommarlov innan jag börjar jobba, och idag flyttar Maja och Henrietta till Göteborg vilket är helt fantastiskt!
vardag | |
Upp