göteborg

DSC_0156Jag är i Göteborg! Älskar att vara här, hemma i min lägenhet, med mina grejer, i samma stad som Robin. Anledningen är dock lite tråkig, jag är nämligen sjukskriven för att jag opererat bort cystan jag fick för nåt år sen. Har blivit opererad för den tidigare, men denna gången togs den bort ordentligt, och jag har blivit sjukskriven nästan en månad. Kan inte sitta ner eller ligga på rygg, men börjar må betydligt bättre såhär en vecka efter operationen. Dessutom blir jag omhändertagen av Robin, och har fått blombud av hans föräldrar ↑. Så fina och så gulligt, tror aldrig jag fått blombud förut.
 
DSC_0153Under sjukskrivningen har jag än så länge passat på att virka massa rutor till ett större virkprojekt jag håller på med...
 
DSC_0165...läst i den här väldigt bra boken, som jag fyndade på second hand för nån vecka sen...
 
DSC_0169...och fått besök av en mjuk liten katt, så det går ingen nöd på mig. Har även organiserat bland alla kläder, papper, sladdar, och överlag alla grejer jag äger, plöjt "stranger things", ringt och felanmält saker som är sönder, ätit äppelpaj och rensat min inkorg. När jag kan sitta ner ordentligt ska jag sy en massa också, har jag tänkt. 
 
vardag | |
#1 - - Linnéa:

Vad trist att du är sjukskriven! Hoppas du mår bättre snart <3

Svar: Tack!
Josefine Folkesson

#2 - - Ellen Lindberg:

Så fint ändå, och jag älskar kattbilden. Hoppas du blir piggare snart!

Svar: Tack så mycket!
Josefine Folkesson

#3 - - Emma:

Katten Taylor <333333

Upp