sybingoavslutning

Augusti är slut, sommaren är slut, och det betyder att även sybingon är slut och det har blivit dags att avslöja vem årets vinnare är. Trots dåligt engagemang från framför allt min sida är ni ett gäng som varit med och kryssat rutor, vilket Fredrika och jag tycker är så himla roligt. Men så är ju faktiskt inte antalet avbockade rutor det viktigaste, utan att en gör det som känns lagom för sig själv. Stort tack alla som varit med, oavsett om ni kryssat för hela brickan eller bara valt ut guldkornen! 
Som utlovat har vi lottat en vinnare, och årets vinnare är:
 
...Linnéa på iknitsweaters! Skicka din adress till [email protected] eller [email protected] så har du snart boken Sy dina egna kläder i brevlådan!
 
Här nedanför ser ni några av alla fina bidrag från våra hashtags #sybingo och #sybingo16
Från vänster uppifrån:
 
Härmed avslutar vi sybingo-sommaren och kan avslöja att vi i höst kommer med ett nytt spännande projekt!
 

Har du missat vad sybingon handlar om? Läs mer här
att sy, sammanställningar | |
#1 - - Linnéa:

Fick en smärre chock när jag läste detta, så jag fick läsa det ett antal gånger innan det gick in ;D Jag trodde verkligen inte att jag skulle vinna. Tack så mycket <3

Svar: Åh vad kul att höra! Grattis! Boken är beställd och på väg hem till dig :)
Josefine Folkesson

Upp