Henriettas kalas

Igår hade Henrietta 18-årskalas. Det är egentligen några veckor sen hon fyllde år, men det har liksom inte blivit av innan, men igår var vi några tjejer hemma hos henne och fikade. Och för en gångs skull hade jag med mig kameran, för det har jag ju bestämt mig för nu.


Det började med att jag, Emma och Olivia träffades för att slå in en present... som vi inte hade lyckats få tag på. Istället skulle vi ordna en detta-får-du-tills-vidare-present, men det gick inte heller. Så istället gjorde vi ett litet kort.


Johanna, Emma, Olivia och Fanny hade övat in Happy Birthday och Ja må han leva på munspel, och dessutom klätt sig i vita kragar och flugor. Så himla flott!


Födelsedagsbarnet filmade med sin sprillans nya kamera, och jag känner bara att JAG VILL OCKSÅ!



Fika. Cornflakeskakor, äppelpaj, vaniljkräm, chips och päronsaft.


Sen var det dags för introleken, som jag vann, och mördare detektiv, som jag aldrig lyckas lära mig riktigt.


Henrietta ordnade upp introleken.


Jag hade på mig för dagen nysydd paislymönstrad klänning, men mer om den en annan dag.
Sen gick några hem, och några stannade, för det var nämligen ett sovkalas. Sex tjejer var vi som klämde ihop oss på två madrasser och en soffa, och imorse blev det brutal väckning och mysfrukost.
vardag | |
#1 - - emma:

tänkte skriva någon intressant kommentar om själva inlägget, men det enda jag egentligen har att säga är oj vad långt hår du har! på sista bilden - det ser ut som det har blivit jättelångt!

#2 - - henrietta:

åh vad fint inlägg, så fina bilder du tar :)

Upp