bal, student och 19 år

De senaste veckorna har varit hektiska och festliga. Jag har t.ex. flängt runt på studenter, paniksytt klänningar, (bland annat min balklänning som blev klar kvällen innan...), gått på en bal i ösregn med en kille i kryckor, fyllt nitton och firat det med shots på natten och tårta på dagen, sagt hejdå till lärare och klasskompisar och textilsalar och alla andra salar fast det gjorde inte ont alls, bara textilsalen kommer jag sakna, tagit studenten (!), festat från kväll till morgon och från morgon till kväll, ätit planka och bakispizza i en hel vecka, varit mer sliten än efter en hel festival och sovit otroligt mycket, firat födelsedagen lite till med ett helt gäng tjejer och tårtkalas, och sen börjat jobba. Idag har jag varit ledig och gjort nästan inget vettigt alls, och det har varit så himla skönt för snart blir det en hel massa jobb, vilket ju också är bra.
Jag har tagit en himla massa bilder, bjuder på några stycken här
Och det var det och nu är gymnasiet och allt det där över, och jag trodde att det skulle kännas så himla himla tomt, men det gör det inte. Än så länge är det bara skönt och det är ju... skönt.
festligheter | |
#1 - - emma:

haha, sista raden...och det är ju skönt? ja fan, skönt är vad det är! och oj vad mycket pengar vi ska tjäna i sommar, no lifers! <3

Upp