tre bra saker,

1. Igår skrev jag klar min hemtenta i väveriteknik! Nu är det bara en enda tenta kvar, sen är jag klar med första året på textilhögskolan.
2. Förra veckan, när Siesta ställde in och jag såg tillgängligheten på Emmaboda-biljetterna sjunka fick jag panik och köpte en biljett, och en massa vänner gjorde detsamma. Jag vet inte ens om jag kan vara ledig, men nu har jag en biljett och jag måste liksom dit. I år blir det fjärde året i rad, och lite såhär har det sett ut:
 

(Blir alltid så överdrivet pepp av att kolla igenom dessa gamla bilder, vill bara dit nu!)
 
3. I helgen bokade jag och Robin en resa i slutet av augusti! 3 nätter i London, tåg till Paris, och sen 4 nätter där. Kommer ju bli ungefär världens bästa resa!
Nummer 2 och 3 gör att jag just nu är så. himla. pank. fram tills skatteåterbäringen. Men som jag läste någonstans, så är man ju lyckligare desto fattigare man är om man bara lägger sina pengar på roliga grejer, så då gör det ingenting att jag kanske måste leva på nudlar och löksoppa i en månad, låta bli att köpa tyger och kläder, och ge mig själv tradera-förbud. 
vardag | |
Upp