den 90-taliga julkjolen

För några veckor sen var jag bjuden på 90-talsfest. Fram till samma dag var det lite osäkert om jag skulle kunna gå, så jag hade inte förberett mig särskilt mycket. När det sen bestämdes att jag skulle dit åkte jag och några kompisar till myrorna, jag köpte en rutig kjol i megaformat, och fick sen klippa ut nya kjoldelar och sy mitt snabbaste för att bli klar innan vi skulle bege oss till festen. Resultatet blev såhär (fast jag några dagar senare sprättade upp den fula fållen och ändrade till en osynlig). På festen matchades kjolen med paljett-topp, choker, platåskor och våfflat hår.
 
På lillejul + igår användes den som julkjol, matchad med svart velourtopp (också hemmasydd), och svarta ullstrumpbyxor. Och det var den lille kjolen! 
 
vardag | |
#1 - - Fredrikapåvinden:

Åh så fin!

Svar: Tack!
Josefine Folkesson

#2 - - chrissy:

så skickligt gjort!! luv it!

Svar: Tack du!
Josefine Folkesson

Upp