je suis perdu quelque part dans paris

Det senaste jag sytt. En tygpåse med tryck, och en rutig klänning med krage som ger mig starka vibbar från 2011, då det enda jag hade på mig var klänningar med kragar. 
Igår, efter att jag blivit irriterad och tröttnat på byxorna jag syr, kollade jag igenom mina lådor med tyger och hittade massa fint! Tänkte sätta igång med nån av dem idag. Började en ny kurs i måndags, och har så himla få föreläsningar denna perioden, så då hinner man ju sånt. 
att sy | |
#1 - - Karin:

Jättefin klänning! Kontrasterande krage är så fint och jag gillar vecken i kjolen med.

Svar: Tack! Gillar också kontrasterande kragar, det borde man göra mer :)
Josefine Folkesson

#2 - - Maria Ekblad:

Gud vad du är duktig på att sy! Jättefin klänning :)

Svar: åh, tack så mycket! :)
Josefine Folkesson

Upp