tulpaner & marmelad

Som sagt var min familj sjuk när de hälsade på, och som väntat blev jag smittad. Igår låg jag febrig i Robins säng och slumrade till Oscarsgalan, medans han lagade mat och hämtade vatten till mig. Idag har jag slumrat i min soffa hela dagen, varvat plugg med netflix. Två fina saker är dock:
→ Mitt kök just nu! Köpte tulpaner för 25 kronor på Ikea i helgen, och jag vill aldrig att de ska dö.
 
→  Fick hemgjord blodapelsinmarmelad av min mamma och syster, och den är så himla god.
 
Det var allt för idag, hej på er!
vardag | |
#1 - - Emma:

Tulpaner gör ju ändå allt lite bättre, så fint! <3

#2 - - Alicia:

Marmelad alltså <3

#3 - - Beatrice:

Kombon frukost, marmelad och tulpaner alltså!? Älskar IKEA-tulpaner<3 de håller alltid bäst av de jag köper, dessutom billigast!!

#4 - - Jammen:

Tulipaner er det beste <3

Upp