om du är ensam är du inte ensam

Igår när jag drog upp rullgardinen såg det ut såhär utanför fönstret. Fint visst, men så tröttsamt! 
 
Något som muntrar upp i detta snöväder är dock denna kissen som har börjat komma in till mig via balkongen (jag bor på nedersta våningen så den hoppar upp utan problem). Hen bor i området, men hälsar på hos mig ibland och gärna för mig! Finns ju typ inget bättre än att gosa med en katt. 
 
Annars händer inte särskilt mycket just nu. Det är som att livet går på halvfart under januari-februari. Hade nyss en låååång skypesession med Emma, och längtar så orimligt mycket till sommaren just nu. 
vardag | |
#1 - - Emma:

Så fin skypeförmiddag. Så fin katt. <3

#2 - - Rosita:

nä vad mysigt med katten! och du, finfin blogg!! :)

Svar: tack så mycket!
Josefine Folkesson

#3 - - ISA:

vad mysigt med lite kissesällskap <3

#4 - - Ellen Lindberg:

Men va, hur härligt är det inte med sådant besök? Så himla fint!

Upp