midsommardagen i skärgården

Hej vänner. Som ni märker så går dena blogg lite på halvfart just nu. Det finns ju liksom andra saker en gör på sommaren än att hänga framför datorn. Framför allt har en massa personer hälsat på, och så har jag börjat jobba. Men idag tänkte jag visa vad jag gjorde på midsommardagen!
 
DSC_0015
Vi sov såklart länge, som sig bör dagen efter festligheter. Men sen var det fint väder och vi ville göra något av dagen, så vi var några som bestämde oss för att åka ut till skärgården. 
 
DSC_0034
 
DSC_0033
Vi hamnade på köpstadsö. Älskar att båtarna ingår i Göteborgs kollektivtrafik!
 
DSC_0021
Vi hade köpt med oss väldigt oklar färdkost (potatissallad, körsbärstomater, nachos, salsa och muffins?), och slog oss ner på en klippa för att förtära detta. Mitt sällskap var Livia, Johanna, Maja och Robin.  
 
DSC_0028
 
DSC_0024
Passade även på att sola lite.
 
DSC_0041
Vi hängde väl här två timmar eller nåt, innan det var dags att ta båten tillbaka in till fastlandet, titta på deckare och äta midsommarrester.
 
DSC_0053
Och det var den ypperliga bakisdagen!
vardag | |
#1 - - ISA:

haha åh vad jag diggar att ni äter nachos och muffins i midsommartider! rebellerna ;) så vackert btw!!

Upp