en blåmönstrad topp

DSC_0023
 
 Glad lördag! Ville bara kika in och visa en topp jag sydde i somras, med tyg från en oversizead klänning jag köpte på en marknad i Paris. Ni kanske kommer ihåg den rödblommiga jag visade upp för ett tag sen? Den här har precis samma modell, och samma tyg men i annan färgskala.
 
 
DSC_0029
 
Tycker det är så himla fint. Gissa om jag blev förvånad när jag såg att Bik Bok just nu säljer en skjorta i samma tyg? Här tror en att en är ensam om ett plagg, så har ett stort företag använt sig av samma tygleverantör. Lite tråkigt, men jag gillar ändå min topp mer. Dessutom kom jag sjukt billigt undan, eftersom att min tröja bara kostade runt 50 kronor att göra. Sömnad = världens bästa hobby.
 
att sy | |
#1 - - Hanna:

alltså ååhå älskar din stil! önskar att du var min syster eller något, då hade du fått sy kläder till mig hela tiden, haha

Svar: Haha åh gulligt! <3
Josefine Folkesson

Upp