✽✽✽ och livet i stockholm

DSC_0085
DSC_0082
DSC_0083
DSC_0078Våren i stockholm - fin men sanslöst kall. Dessa bilder tog jag förra söndagen, då var det kallt men ändå uthärdligt, men idag snöar det!? Det är orimligt!
 
Saker jag tänkte att jag skulle hinna med under tiden i stockholm:
- sticka en kofta
- brodera en massa
- läsa steglitsan 
- blogga jättemycket (eller i alla fall kanske 2-3 ggr i veckan)
- låna hem jobb-datorn och göra massa konstruktioner och pilla med saker i illustrator
 
vad jag faktiskt gör:
- umgås med Robin, Niklas och/eller Emma. Hela hela tiden (när jag inte är på praktiken då såklart). Ser på film/strosar på stan/äter mat/dricker vin. Kommer aldrig hem innan 22, då ser jag ett halvt avsnitt av något och sen somnar jag. Trodde jag skulle bli stressad av så mycket umgänge men jag älskar det! Blir lite stressad av att jag inte gör något kreativt på min fritid, men å andra sidan gäller det att passa på att hänga så mycket som möjligt med framför allt Emma just nu. Det är ändå första gången på 7 år som vi bor i samma stad, och det är så himla fint att få så mycket kvalitetstid med henne <3
vardag | |
#1 - - ISA:

tycker verkligen du gör rätt saker, låter helt underbart med så mycket myshäng <3

#2 - - Amanda:

Alltså dessa träd! Får inte nog! Superfina bilder.

#3 - - Linnéa:

Vilka underbara bilder! Jag tycker du gör helt rätt saker, det kreativa kan du ta igen senare ;)

#4 - - joré:

så vackra bilder. ibland måste jag bara göra det som blir och känns kul just då, trots att man har en lista på andra kul (och bra) saker att göra. de sakerna finns ju kvar nästa gång man har tråkigt. ;-)

Upp