glöm inte!

 
 
 
 
 
DSC_0386
Gör inte som jag har gjort. Det villl säga - glöm inte sybingon! Den 31 augusti, alltså på onsdag, vill vi veta hur många rader ni kryssat, och därefter kommer en av er vinna en hemlig present. En rad ger en lott, två rader ger två lotter o.s.v. Max är 5 rader, och blir du klar med hela får du alltså fem lotter i utdragningen. Ju fler rader du har klarat av, desto större vinstchans. 
 
Själv har jag, tyvärr, varit oerhört dålig på att kryssa rutor i år. Men så blev ju också min sommar något helt annat än jag trodde, när jag plötsligt fick jobb i stockholm och flyttade med bara en resväska. Jag har dock ägnat lite tågtimmar på ett virkprojekt, men mer om det en annan dag. 
 
Hoppas att några av er varit mer produktiva än vad jag varit, och lyckats kryssa för några rader. Skicka er kryssade bingobricka till mig eller fredrika senast onsdag, och om ni vill får ni gärna bifoga bilder på era altser. Våra mejladresser är [email protected]. och [email protected].
 
att sy, vardag | |
Upp