stockholm + efterlysning

DSC_0032_1
DSC_0045
För två veckor sen flyttade Robin till Stockholm. Det är bara för terminen, han ska läsa konstvetenskap C och den kursen gick inte i Göteborg i vår, så nu bor han hemma hos Niklas i Stockholm istället. I helgen var jag och hälsade på. Mest strosade vi på stan och drack vin i lägenheten, men vi hann också gå på Abba-museet och hänga med Emma som också nyligen flyttat dit! Sån himla tajming att både min kille och min bästis flyttat till samma stad samtidigt!? Och ännu mer bra tajming att jag fått praktik i Stockholm i vår! I sex veckor ska jag vara på Minimarkets huvudkontor och göra mönsterkonstruktion, och det ska bli så himla himla kul. 
 
Till påsk behöver jag alltså ett boende i stockholm och nu är bara frågan: vart ska jag bo? Är det någon som har ett rum över, eller vet nån annan som är i behov av en inneboende för en kortare tid (vecka 13-18, alltså ungefär 29:e mars till 6:e maj. Lite av den tiden kan jag bo hos vänner om det skulle krisa!), hör av dig och jag kommer vara evigt tacksam!
vardag | |
#1 - - Sabina:

Wow, Minimarkets huvudkontor låter som en drömpraktik plats! Heja!

#2 - - Daniella 🌙:

När är vecka 13-18? Bättre att skriva ut datum så man vet exakt :) vet att min pojkvän hyr ut sin lägenhet nu när han är i London i vår.

Svar: Åh ja det har du rätt i, ska ändra det :) den 29:e mars - 6:e maj är det ungefär (kan även bo hos kompisar litegrann, så jag måste inte ha ett boende under precis hela tiden)
Josefine Folkesson

#3 - - Daniella 🌙:

Svar: Tack tack tack för länken! Jag bestämde mej direkt för att testa balmmetoden efter att ha sett ett par videos, sprang och köpte coops sista schampoo och coops balsam idag. Färgade håret mörkt med innan men sköljde ut det med balsamet. Tänkte att jag om två veckor ca ska göra ett sista schampoo till för att sedan bara gå enligt balsammetoden. Jag har aldrig blivit sålt på någonting så fort! När jag har läst om no-poo tidigare så har det bara låtit onödigt komplicerat. Men kan jag köpa balsam för en tia så why not try it? I värsta fall får jag bara superlent men fortfarande trasigt hår. Det känns mindre slitet nu när jag färgade det mörkt också men det är väl bara min fantasi för att håret ser fylligare ut :') Ska beställa en olja nästa månad, vill bara läsa lite om dom innan. TACK TACK TACK.

Upp