precis just nu

Februari 15
Precis just nu: Är jag i Stockholm! Jag kom hit ikväll efter en onödigt lång resa från Göteborg (6 timmar pga banarbete och signalfel och en evakuerad station?), och nu är jag i rummet jag ska hyra i två månader tillsammans med hyresvärdens två katter <3 
Precis just nu känner jag mig: Trött och förväntansfull inför praktiken och denna våren överlag.
 
DSC_0056
Precis just nu är jag glad över: Att vara framme här. Känner mig nämligen alltid så stressad dagarna innan jag ska iväg någonstans, särskilt om jag ska vara borta länge. Nu är jag här och slipper tänka mer på att inte glömma att ta med mig något, eller komma ihåg att dra ut sladdar. 
Precis just nu är jag nervös över: Första dagen på praktiken imorgon. Jag fick till slut praktik på Björn Borg, och det ska bli så himla kul. Jag har pratat ganska mycket med min handledare och fått ett väldigt detaljerat schema inför morgondagen vilket känns skönt, men det är ju ändå alltid lite nervöst i början. 
 
Mars 15
Precis just nu längtar jag efter: Robin! Emma! Våren i Stockholm!
Precis just nu är jag sugen på: Att krypa ner i sängen och se ett avsnitt av Big Love, och sen sova.
 
Lista från eminenta Fredrika
vardag | |
#1 - - Fredrikapåvinden:

Åh vad fint och spännande allt låter Josefine! <3 Hoppas du har en bra dag i dag! Kram!

#2 - - Emma:

ALLTSÅ ATT DU ÄR HÄR NU
<333

#3 - - Sandra:

Den andra bilden <3 Sån vårmagi!

#4 - - ISA:

Vad kuuuul att du är här nu! kommer bli så lärorikt och härligt tror jag. våren i sthlm är inte fy skam heller :))

#5 - - ISA:

Vad kuuuul att du är här nu! kommer bli så lärorikt och härligt tror jag. våren i sthlm är inte fy skam heller :))

Upp