Ett dygn med Emma

I onsdags kom Emma hit! Blev så himla glad över det, för nu var det längesen jag träffade henne också. 
 
Eftersom att jag äntligen hade nån här som delar mina intressen gick vi och köpte tyg. Det är en annan känsla att gå och känna på olika material och diskutera modeller med någon som vet vad den pratar om. Jag köpte två mönstrade tyger som nog kommer bli klänningar, och Emma köpte kjoltyg och blustyg.
 
Det var jättefint väder (snön hade inte hunnit komma, så jag var inte deprimerad)
 
Här är jag, hej hej.
 
Åt dumlebrownie på viskan <3
 
Sen var det nån slags matmarknad på torget, så vi gick och kollade och köpte nån sorts italiensk chokladdelikatess. 
 
Och så gjorde vi potatis och purjolökssoppa som vi åt med valnötsbröd, tittade på film, kollade på gamla bilder och hade det så himla mysigt. Och sen åkte hon hem igen dagen efter. Fina vän <3
 
vardag | |
Upp