1709

Jobbiga saker just nu:
  • Att jag tydligen ska läsa cirka en miljon sidor företagsekonomi och göra ungefär tusen uppgifter och ha nåt sorts prov på fredag. Det kom så plötsligt.
  • Att de enda byxorna jag använder gick sönder. 
  • Det här med att vara student och inte ha så väldigt stor inkomst, och det är så himla mycket saker jag behöver/vill ha.
  • Har hamnat i en så himla bra syperiod! Har massa saker jag vill sy, men ingen tid till det ju. 
  • Har inte tränat på en evighet pga lunginflammation och sånt där, och känner mig sådär tjock som man gör då. (ska bli ändring på detta dock! ska skaffa träningskort i veckan)
Men, idag köpte jag jättebilliga tågbiljetter och på fredag ska jag åka hem! Ska få mamma och pappa-kramar, hundpussar, spela spel och titta på film med mina syskon och träffa jättejättejättesaknade vänner! Det väger upp allt det andra!
vardag | |
#1 - - emmy:

du kan skoja! jag är superärlig!

Upp