omlottkjol och t-shirt

För exakt en vecka sedan, dvs första dagen på way out west, tyckte jag det var dags att inviga denna lilla tenniskjol jag sydde klart nån dag tidigare. Har velat ha en sån här kjol länge, så jag är nöjd över att äntligen fått tummen ur. Önskar att jag hade låtit den gå lite mer omlott, och tycker det är lite synd att det är så mycket genomlys, men men, det kan jag leva med. Två personer kom fram på festivalen och frågade var jag köpt den, bästa känslan att då kunna svara "jag har sytt den själv". 
Matchade med randig tröja som jag sydde klart samma dag. Sjukt imponerad över mig själv, som drack oräkneliga glas sangria och inte spillde en droppe! 
att sy | |
#1 - - lovisa:

grymt bra bryn alltså!

Svar: Nämen tack!
Josefine Folkesson

#2 - - Emma Nilsson:

också så impad av den stora mängden sangria och den ickebefintliga mängden spill!

#3 - - en beundrare:

Är kjolen inte litet vågad, om det blåser och den öppnas framtill? I varje fall jättesöt!

Upp