den mönstrade

I helgen hade jag i princip inget att göra förutom att plugga och sy, vilket resulterade i att jag fick väldigt mycket sytt, och ganska lite plugg gjort. Bland annat gjorde jag denna klänning, som invigdes idag med en tröja under pga extremkylan som har kommit in över borås. Först var jag lite kluven till om jag skulle ha korta ärmar på den eller inte, men nu tror jag att jag kommer behålla den som den är. 
Annars då? På torsdag har jag redovisning och på fredag tenta, sen ska jag ha en jättebra helg eftersom att både Robin och Henrietta kommer tillbaka till Göteborg. Jag minns liksom inte ens hur jag stod ut innan dom bodde så pass nära? Ska bli fint att träffa dom igen.
 
Förresten har jag insett att det inte har gått att kommentera här den senaste tiden, men nu funkar det igen om någon har nåt att säga :)
att sy | |
#1 - - Häftig kille93:

Kul att man kan kommentera 😎

#2 - - Fredrikapåvinden:

Woooow!!! Hur fin som helst ju!

Svar: åh tack! :D
Josefine Folkesson

#3 - - Vicky:

mönstret speciellt. superfint!

#4 - - Greta:

Åå vad fin! <3 kul att hitta en sån fin syblogg via en annan fin syblogg :)

Upp