en lista

Har man inget annat att göra kan man ju liksom alltid göra en lista. 
En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig:
 Vet liksom inte vad som händer här. Varför är min hy blekt gul jämfört med de andras? Varför försvinner min hals? Varför ser jag lätt drogad ut?
 
En bild på dig som är mer fördelaktig:
Min cv-bild. Alltså håret! Jag dör, vill bara ha tillbaka det där svallet.
 
Vad har du gjort idag:

Jag har haft en så tråkigt dag! Har varit ledig och försökt hitta ett ämne till B-uppsatsen, samt sytt ett par byxor som inte känts så motiverande. De blir fina, men jag trivs ju liksom inte i byxor? Jaja, jag visar när jag har fållat och så. 
 
En bild från i somras:
 När Robin och jag just hade kommit fram till Paris och allt var så jäkla underbart.
 
Vilken är din senaste googling:
"Fylld paprika". Funderade på att äta det ikväll och behövde ett recept, men sen blev det inte så ändå.
 
Vad står det i det senaste meddelandet du fick på Facebook: 

"Klart. Men får det folk att må bättre så ser jag det som en bra grej".
Robin och jag hade en diskussion angående dessa anti-rape trosor.
 
Vad åt du till middag idag:

Den godaste linssoppan jag gjort! Med kokosmjölk, morot, selleri och massa cayenne.
 
Vad köpte du senast?

14 dagars Storytel för 1 kr (prova på-erbjudande alltså). Lyssnar så himla mycket på ljudböcker just nu så kändes som en bra idé!
 
Vad skulle du vilja lära dig?
Flytande franska, massa sömnadsdetaljer, bli bättre på tex photoshop, lära mig sticka för hand. Massa grejer.
 
Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Syslöjd, goes without saying kanske. 
 
 

Kan du åka skateboard? 

Nej. Har testat en gång, men det gick så himla dåligt.

 

Den bästa frukten är:

Mango! Alltså, inget slår ju en bra mango. Och så tror jag att avocado räknas som en frukt va? Och det är ju himla gott också.

 

Och den bästa grönsaken:

Zucchini kanske, för man kan göra en massa gott med det.

 

Den bästa osten:

Älskar ju typ all ost. Inte mögelost dock.

 

Och den bästa gröten:
Risgrynsgröt. 

 

Är du en bra sambo:
Är ju sambo med Robin i perioder, kommer tex snart bo hos honom i fem veckor (ser så himla mycket fram emot det!). Tror jag är ganska bra, jag bråkar inte särskilt mycket, gillar att laga mat, snarkar inte och gillar att mysa. Jag stökar dock ner otroligt fort, men jag är ganska bra på att städa undan efter mig också.

 

Det grövsta brottet du har begått är:

Cyklade utan lyse i somras och blev nästan tagen för det. Annars har jag väl plankat in på nån klubb nån gång, men inget värre än så. 

 

En bild på förra årets bästa dag:

Svårt att säga om det var den absolut bästa dagen, men midsommaraftonen var helt klart en av de bästa i alla fall. Var i ett torp vid en sjö, hela tjejgänget samlat för första gången sedan studenten typ. Folk badade, vi band kransar, åt en massa god mat och drack vodkashots. På kvällen kom ett gäng killar, däribland Robin som fyllde år, vi dansade barfota i gräset till Håkan Hellström och Mando Diao tills vi ramlade ihop i högar. Det var liksom bara total eufori. 
 
sammanställningar | |
#1 - - Emma:

åh bra lista! lånar den hihi. fast måste påpeka att du snarkade någon natt i Kalmar!! (iofs var du förkyld då, men ändå ;))

Upp