Robins skjorta

För nån vecka sen, när det blev så himla varmt, klagade Robin över att han inte hade fler tunna skjortor. Sen köpte jag ju det här tyget för en tia på loppis, och några dagar senare hade han en till! Jag gillar att sy skjortor, så många moment och detaljer som är lite pilliga, men när det blir bra blir en så himla nöjd! Tvingade honom att bli fotad i den, för det var ju trots allt mitt nyårslöfte att fota allt jag syr.
 
Det jag är extra nöjd med på denna skjortan är mönsterpassningen vid fickorna. Brukar glömma sånt, men här tänkte jag på det och de syns ju knappt! 
 
<3
 
att sy | |
#1 - - felicia:

du är så himla duktig!! wow wow

Svar: tack! gillade din jacka förresten :):)
Josefine Folkesson

#2 - - lovisa:

åh, så gullig-/t! och grymt sytt!! (!!!)

Svar: tack så mycket! :)
Josefine Folkesson

Upp