en magkort topp

I somras köpte jag en liten bit tyg av Fredrika.  Hundtandsmönstrat + blommigt = mycket bra kombo. Jag hade hoppats på att det skulle vara så mycket att det kunde bli en klänning, men när det inte gick fick det bli en liten topp i alla fall. Det blev ju bra ändå. Enda problemet är den lite tröga dragkedjan i ryggen, som gör att jag nästan måste få hjälp för att få på den, eh... Får helt enkelt tajma in användningen av denna till de dagar jag har sällskap. 
att sy | |
#1 - - lovisa:

är nästan pinsamt avis på alla som kan sy alltså. åh! urfin!

Svar: Tack så mycket!
Josefine Folkesson

#2 - - Sabina:

Hur söt som helst!

#3 - - Emma:

Finns det olja för dragkedjor i kläder? Borde finnas tycker jag!!
PS. Så himla fin topp!!

Svar: Tack! Hm, vet inte, borde kanske kolla upp detta?
Josefine Folkesson

#4 - - Fredrikapåvinden:

Men åh vad fin den blev! Sicken tur att du köpte tyget så det fick bli något så fint!

Svar: Ja, verkligen! Gillar den jättemycket :)
Josefine Folkesson

#5 - - Sara & Elin:

Alltså, så fin! Du har en så mysig blog! Har du bloglovin som jag har råkat att missa?

Svar: åh, tack! ja, men har inte bloglovin-knappen, borde kanske fixa det… men sök på bloglovin bara, så dyker den upp!
Josefine Folkesson

Upp