besöksveckan

Nu ligger jag lite efter här, men för några veckor sedan hade jag ju en massa vänner på besök. 
 
Först kom Henrietta och det var så fint att få hänga med henne helt själv några dagar innan även Lizzie slöt upp. 
 
En kväll åkte vi svinmycket spårvagn och sen hade vi sushiverkstad. Blev så gott <3 
 
På lördagen kom även Emma! Vi ägnade lördagen åt lunch på stan, biljard på henriksberg och sen var vi några som gick till pustervik och dansade tills det stängde.
 
På söndagen var vi ju rätt trötta men fick ta oss i kragen pga Lizzies och Henriettas sista dag i göteborg. Vi gick till Haga och åt brunch på Cafe Kringlan. Jag konstaterade att den brunchen aldrig är riktigt så god som jag tänker mig, men vi hade det fint ändå.
 
Efter att ha ätit och druckit kaffe samt pratat om Göteborg som den "internationella staden" den vill framstå som bestämde vi oss för att gå upp här... Jag som vid det laget insett att jag var lite mer bakis än jag trodde + då även kaffeskakig var väl inte jättepepp...
 
Dock sjukt värt när vi väl kom upp! Så himla fin utsikt och utsikt är kanske topp tre av de bästa grejerna jag vet.
 
Efter en massa ååh och aah skyndade vi oss till Götaplatsen. Det var nämligen 8:e mars och vi ville inte missa demonstrationen. Som Julia uttryckte det - sån ironi att vi samlades runt en naken man för att fira internationella kvinnodagen.
 
Robin, Emma, Lizzie och Henrietta i väntan på att tåget skulle starta. Det tog en himla tid för vi hade läst lite fel på evenemanget. Sen var det dags för Lizzie att flyga till London, dags för Henrietta att åka tillbaka till Malmö, och dags för mig att ha söndagsmiddag.
 
Blev lite tomt när Henri och Lizzie åkte, men Emma var som tur var kvar några dagar till. 
 
Vi åt mysiga frukostar tillsammans.
 
Gick upp på ännu en utsiktsplats! Så himla fint + soligare och varmare väder än föregående dag.
 
Åkte båt till hisingen för att dricka kaffe på uteservering. 
 
Åt vegetarisk buffe i majorna.
 
Samt satt vid köksbordet och jobbade på diverse projekt. 
 
Sen åkte även Emma och då blev det riktigt tomt här. Längtar så tills mina vänner flyttar hit och vi kan hänga jämt.
 
vardag | |
#1 - - Linn Strömberg:

Åh vad härligt det låter! Super fina bilder också <3

#2 - - henrietta:

lyckan att vi bor i samma stad snart igen!!!!!!

Svar: Världens bästa grej! <3
Josefine Folkesson

#3 - - Feliciaelinida:

Vilka fantastiska bilder!!!

#4 - - tommy:

fina bilder

#5 - - Klara:

Åh, vad mycket roligt ni hann med. Kaffe på uteservering lät ju jättedrömmigt <3 Så glad att våren äntligen är här!!

#6 - - Emma:

Så fina bilder, och vad fint det var att hälsa på <3 3

Upp