Ny bloggdesign

Igår var jag sjuk, och hemma från jobbet. Efter några timmar av netflix-tittande fick jag feeling och gjorde något jag velat länge, nämligen ändra om lite på bloggen.
Såhär såg headern ut innan ↑ Har inte gillat den alls på väldigt länge.
Den nya headern har samma färgtema, ser lite annorlunda ut men är fortfarande väldigt enkel. Sen är dessutom typsnitten ändrade, och menyn är inte längre drop down, utan sitter på högra sidan. Det är mycket som jag vill justera och förändra men eftersom jag knappt förstå något alls av HTML får det bli ett pågående projekt. Tycker i alla fall att bloggen känns lite finare nu!
vardag | |
#1 - - Fredrikapåvinden:

Åh SÅ fin! <3

#2 - - Ellen:

Himla fint!

Svar: Tack! :)
Josefine Folkesson

#3 - - Linnéa:

Vad fint det blev :D

Svar: Tack så mycket!
Josefine Folkesson

Upp