Bloggen flyttar!

Det är lite svindlande att tänka på, men jag har faktiskt bloggat på denna platsen sedan 2011. I början var det väldigt gymnasieintellektuellt innehåll: tankar, funderingar, musik och bilder från tumblr. Senare, i takt med att mitt sömnadsintresse växte, utvecklades bloggen till att handla bara om sömnad. Den senaste tiden har jag mer och mer känt att jag vill kunna styra över utseendet och funktionerna på bloggen mer än vad jag kan göra just nu, och det har alltså blivit dags att flytta från blogg.se. Min nya blogg hittar ni på josefinefolkesson.se

Det här känns så kul, och jag är mycket mer motiverad att skapa roligt innehåll på den nya bloggen. Ni som följer mig på bloglovin kommer riktas om automatiskt, och jag hoppas att ni andra också följer med! 

vardag | |
#1 - - Linnéa:

Vad roligt! Lycka till med din nya blogg, skall bli kul att få ta del av din resa där :)

Svar: Tack så mycket!
Josefine Folkesson

#2 - - Annika:

Kul! Din nya sida ser jättefin ut! Blir roligt att följa dig vidare där.

Skulle också behöva flytta från blogg.se känner jag, har endel funktioner som jag skulle vilja utveckla. Men det är inte "bara" att flytta förstår jag haha. Så jag får vänta på min rätta tid.

Lycka till som sagt!

Svar: Tack! Hehe jaa, det var lite jobb... men helt klart värt det!
Josefine Folkesson

#3 - - bylijo.se:

Lycka till med nya bloggen. Jag kommer givetvis kolla in den nya bloggen. Jag är lite trött på blogg.se. Jag tycker det är mycket krångel. Jag kanske också flyttar så småningom.

Upp