svart manchester med silvriga knappar

DSC_0055
 
 För några dagar sen såg jag ut såhär ↑ . Tröjan har jag köpt på myrorna, och kepsen är från beyond retro, men det är kjolen jag tänkte prata lite mer om för den har jag sytt.
 
 
DSC_0066
 
 Den blev till i somras när jag, Maja och Henrietta hade synatt hemma hos mig. Den var ett ganska snabbt projekt eftersom jag redan hade mönster till den, vilket är nästan samma som den här kjolen, fast lite mindre utställd och med knäppning. Det syns dåligt på bilderna, men den har två små utanpåfickor fram. Och så silvriga metallknappar, tycker det är fint.
 
 
DSC_0062
 
 Har använt den jättemycket redan, den passar nämligen till prick allt i min garderob. Dessutom är det guld att ha plagg med fickor, särskilt i skolan. Kan liksom lägga blixtlås och trådrullar i den ena fickan, och ha mobilen i den andra ifall jag vill lyssna på musik medans jag syr. 
 
Det var allt för idag! Hoppas ni har en fin vecka. 
 
 
att ha på sig, att sy | |
#1 - - Hanna:

ALltså åh vad fin, skojar inte ens när jag säger att det är min drömkjol

Svar: åh men tack!
Josefine Folkesson

#2 - - emma:

Så snygg!! Och så snyggt! <3

Svar: <3
Josefine Folkesson

#3 - - Beata:

oh så fint du

#4 - - hmle. None:

Polotröjan är verkligen superfin!

Upp