Påminnelse: Sew along!

Glöm inte att imorgon är sista dagen att skicka in bilder på blusen till sew alongen. Den behöver inte vara klar, det går precis lika bra att skicka bilder på processen. Bilder och länkar mejlar ni till någon av oss på [email protected] eller [email protected]. Det går också bra att kommentera med länkar i det här inlägget. Det ska bli så kul att se era blusar!
 

sew along | |
#1 - - Sabina:

Gaaah! Alla mina bilder från igåkväll var för mörka så jag tog nya imorse, förstår om jag är lite sen, sorry!

http://kjolhelaveckan.blogg.se/2017/january/sew-along-blus-resultat.html

#2 - - Hanna:

Hej!
Visst har du läst butikschefsutbildningen med inriktning textil mode? Är det en bra utbildning om man exempelvis vill jobba inom inköp?
tacksam för svar
mvh Hanna

Svar: Hej Hanna,ja, jag har läst den. Det är en väldigt bra utbildning för att få inblick i textilbranschen, och kunskap om material, tekniker, och hur allt hänger ihop i en produktionskedja. Vi läste även kurser som ledarskap, företagsekonomi och redovisning. Allt som allt, en bra grundutbildning. Om du vill jobba med inköp skulle jag nog rekommendera att du söker textilekonom-utbildningen istället, den är mer riktad mot inköp.
Hör av dig om du har några andra frågor om utbildningen! Kram Josefine
Josefine Folkesson

#3 - - Hanna:

okej, tack för att du tog dig tid att svara :)
Jag har funderat på textilekonomutbildningen också men jag tror mitt meritvärde(18,7) är för lågt för att komma in på den tyvärr.
MVH Hanna

Upp